Translate

Bloguri, Bloggeri si Cititori

luni, 25 martie 2013

Evadare


                   

de Oana Armega


                                           
                                       

Destinul a oprit timpul
Şi a agăţat colivia
De semnul întrebării
Întors de zbuciumul necunoscutului.
Spiritul pulsează                                                
Gol de sentimentele lipite
De pânza fluturilor de noapte
Ninge cu litere.
Podea acoperită de zile şi nopţi
Templul ascunde
Manuscrisul destinului
Încerc să descifrez
Secundele reale                                    
Ale viitorului
O luptă continuă,
Întoarce clepsidra
Unde se scurg
Dorinţele evadării
Fluturi de noapte
Strângeţi-vă aripile!
Şi lăsaţi-mă să zbor
Lăsaţi-mi visele
Să strălucească
La răsăritul de mâine
Lăsaţi-mă să renasc din cenuşa
Papirusului ars de voi
Lăsaţi-mă să sculptez în piatra vieţii
Drumul catre spirit.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos, as fi incintata daca ai incerca sa cristalizezi cu pensula vreo creatie literara de-a mea.

    Cu respect,
    Domnica.

    RăspundețiȘtergere